مدیر کل استاندارد استان از راه اندازی دومین پژوهشکده استاندارد کشور در قزوین خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمود رضا طاهری گفت: این پژوهشگاه طی روزهای آتی با حضور مسئولین کشوری و بعد از استان تبریز در قزوین راه اندازی می شود.

 
راه اندازی پژوهشکده استاندارد در قزوین 

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با تولید کنندگان سودجو برخورد می کنیم گفت: با همکاری خوب دستگاه قضایی برای رسیدن به شعار سال، با تولید کنندگان متخلف که سلامت محصولات در بازار داخلی و خارجی به خطر بی اندازند برخورد خواهیم کرد.

طاهری با بیان اینکه معظل آسانسورها در استان هنوز حل نشده است گفت: همکاری دستگاه های دولتی کم است اما مردم از استاندارد سازی آسانسورها استقبال می کنند و دیگر شهرداری ها حق صدور پرئانه پایان کار بدون تایید استاندارد را ندارد.

وی با بیان اینکه افراد غیر متخصص نباید وارد امور شوند گفت: تله سیژ هنوز غیر استاندارد است و گواهی بهره برداری از استاندارد دریافت نشده است.

مدیر کل استاندارد استان همچنین از فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته به تدوین ۱۵۲ استاندارد ملی در استان، صدور ۱۸۱ فقره پروانه استاندارد، تمدید دو هزار و  ۵۵۵ فقره گواهینامه استاندارد و بیش از دو هزار و  ۵۰۰ بازرسی از واحدهای تولیدی اشاره کرد .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار