قانونمداری، زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فرمانداربافق گفت: همراهی کاندیداها با مسئولان برگزاری انتخابات و قانونمداری آنها زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم درانتخابات است.

 محمد زاده رحمانی فرماندار بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: از 18 تا 20 اردیبهشت زمان اعلام رسمی نامزدها است و از 21 لغایت 27 اردیبهشت نیز زمان تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا است.

زاده رحمانی افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری که بین شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر مسئولان شهرستان شکل گرفته است زمینه توسعه در بافق فراهم شده است.

وی همچنین با بیان اینکه پازل رشد و توسعه شهرستان در حال تکمیل است افزود: امیدواریم که با روی کار آمدن شوراهای اسلامی جدید در شهر و روستاها، تداوم و افزایش پیشرفت در تمامی زمینه ها را شاهد باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرائم شهزستان بافق به بیان نقطه نظرات و بایدها و نباید های نامزدها در زمان تبلیغات و همچنین در حين برگزاری انتخابات پرداختند.

جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با محوریت پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور فرماندار بافق، دادستان عمومی و انقلاب و اعضای شورای تامين شهرستان، جمعی از مسئولان عضو این ستاد، روسای هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر بافق و روستای مبارکه در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.