آبادان؛

افتتاح ستاد عربی دکتر روحانی در خوزستان

ستاد عربی دکتر روحانی در خوزستان با حضور تعدادی از فعالان سیاسی و گروه های اصلاح طلب گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛جاسم شدیدزاده رئیس ستاد عربی دکتر روحانی در خوزستان، در آیین گشایش دفتر مرکزی این ستاد در کوی امانیه، گفت: مردم عرب خوزستان ریشه های تاریخی چندین هزار ساله در این استان دارند و همواره در برهه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و حمله انگلیسی ها به ایران در سال 1920 از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

وی در این سخنرانی که به زبان عربی و فارسی ارائه شد، با اشاره به قداست سرزمین ایران برای عرب های خوزستان اظهار کرد: ما در این سرزمین پدران خود را به خاک سپردیم و این سرزمین ناموس و وطن ماست.

شدیدزاده با تاکید بر اتحاد و انسجام مردم عرب خوزستان گفت: فعالان سیاسی عرب باید مواضع خود را بر اساس مطالبات قانونی و شرعی مردم بنا نهند و سعی کنند صدای خود را به مرکز برسانند.

شدیدزاده افزود: شرایط فعلی مردم عرب خوزستان ایجاب می کند که در انتخابات از دکتر روحانی حمایت کنیم زیرا وی به مطالبات مردم عرب خوزستان پاسخ مثبت داده است.

وی گفت: مرکزنشینان باید بدانند مردم عرب خوزستان همواره در کنار انقلاب و نظام بوده و همیشه وفادار و پایبند به اصول نظام هستند و رای خود را به روحانی می دهند؛ اما این رای مشروط است و دولت آینده باید در مقابل، وعده کند که به مطالبات به حق مردم عرب جامه عمل بپوشاند.

وی اضافه کرد: مطالبات قانونی مردم عرب خوزستان را به دکتر روحانی ارائه کردم و وی برای تحقق این مطالبات و رفع بخشی از تبعیض ها قول مساعد داده است، بنابراین از مردم عرب خوزستان می خواهم که در انتخابات ریاست جمهوری به روحانی رای دهند.

رئیس ستاد عربی روحانی در خوزستان تاکید کرد: امیدواریم در این رقابت سربلند بیرون بیاییم و رای روحانی رای اول استان شود.

نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رای اول مردم عرب خوزستان، دکتر روحانی است و این مساله در انتخابات گذشته (سال 92) نیز ثابت شد.

شدیدزاده تاکید کرد: به روحانی رای می دهیم زیرا می خواهیم تبعیض ها را رفع و مطالبات مردم عرب را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.