انتشارات سفیر اردهال در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 130 جلد کتاب حاضر می‌شود.

حسین عابدینی، مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های این انتشارات در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انتشارات سفیر اردهال در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 130 جلد و 100 عنوان کتاب حاضر می‌شود. انتشارات سفیر اردهال از ابتدای تاسیس خود تاکنون 700 عنوان کتاب منتشر و در بازار کتاب عرضه کرده است.

وی افزود: کتاب «سیره صحیح پیامبر» اثر علامه جعفر مرتضی عامری ترجمه تاج آبادی از جمله کتاب‌های مهم انتشارات سفیر اردهال در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. این کتاب را در 35 جلد منتشر کرده‌ایم و 15 سال طول کشید تا این اثر ترجمه و توسط انتشارات سفیر اردهال منتشر شود.

مدیر مسئول انتشارات سفیر اردهال با اشاره به آثار دیگر این انتشارات در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: کتاب «ذخیره خوارزمشاهی» نخستین بار است که تصحیح درستی از آن می‌شود و اولین منبع طب سنتی به زبان فارسی محسوب می‌شود. این کتاب نیز قرار است در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط انتشارات سفیر اردهال عرضه شود. کتاب دیگر در این دوره نمایشگاه کتاب، اثری با عنوان «سیاق» است. در این کتاب به خط دیوان سالاری و رمزگشایی از خط پرداخته می‌شود.

عابدینی ادامه داد: کتاب «سرزمین‌های کرمانج» اثر سعید اسدی‌فر قرار است توسط انتشارات سفیر اردهال در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شود. در این کتاب به زندگی، آداب و رسوم و فرهنگ قوم کرد پرداخته می شود. غرفه انتشارات سفیر اردهال را در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل گرفتیم و هم اکنون در حال آماده‌سازی آن هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار