نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندارکرمان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی مشترک صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی طی پیامی طی پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، تاکید داشتند: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد به دست توانای معلمان دلسوز و صبور، مهمترین زیر ساخت کشور در عرصه‌های گوناگون و قوام بخش فرهنگ عمومی است.
متن پیام مشترک به شرح ذیل می‌باشد:
سپاس خداوندی را سزاست که "قلم" را آفرید و انسان را به زیور "اندیشه" آراست و کسوت "معلمی" را بر شانه بهترین بندگان خود قرار داد، تا بشریت، در پرتو خورشید تعلیم و تربیت الهی، بالندگی یابد و شکوفا شود.
آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد به دست توانای معلمان دلسوز و صبور، مهمترین زیر ساخت کشور در عرصه‌های گوناگون و قوام بخش فرهنگ عمومی است.
اردیبهشت ماه، موسم عطرآگینی فضای جامعه اسلامی با یاد و خاطره همیشه ماندگار فیلسوف فرزانه و معلم شهید استاد مرتضی مطهری، یادآورمان می‌کند که تجلیل و تقدیر از خدمات صادقانه و خالصانه پیام آوران سعادت انسان‌ها در حریم مقدس مدرسه سزاست.
آنان که تجلی با شکوهترین مصادیق ایثار و امانت داری هستند و کلام مطهر را در کلاس تطهیر دل و جان، تعلیم می‌دهند. از همت والایشان باغ جان‌ها سبز است و از پرتو شمع وجودشان، رهروان طریقیت علم و دانش، به سرمنزل مقصود که همانا فتح قله‌های معنویت، دانایی و توانایی است رهنمون می‌شوند.
در سالی که به فرمود: ه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مزین به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" است ضمن عرض تبریک وتهنیت اعیـــــاد مبارک شعبانیه، گرامیداشت یاد وخاطره ۲۳۲ معـــلم شاهد استان به ویژه حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی ایرانمنش مدیرکل شهید آموزش و پرورش و هفته بزرگداشت مقام معلم، بر این باوریم با همراهی، همفکری، همت، جدیت و اهتمام خالصانه تمامی فرهنگیان فرهیخته، دلسوزان عرصه تعلیم وتربیت و خانواده‌های محترم، گام‌های موثری فراخور پیشینیه درخشان دیار کریمان، فرهنگ سازی و نهادینه نمودن تفکر اقتصادمقاومتی، خوباوری و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان مستعد و علاقه‌مند استان و خلق حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی توام با بصیرت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برداشته خواهد شد که نوید بخش آینده‌ای سرشار از شادابی و امید است.
در سایه سار الطاف بیکران الهی سربلند و برقرار باشید.

سید یحیی جعفری                                     علیرضا رزم حسینی
نماینده ، ولی فقیه و امام جمعه کرمان             استاندارکرمان
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار