رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان گفت:در صورتی که به ما گزارشی از تخلف مربی و باشگاهی برسد برخورد سختی را با آن فرد می کنیم.

ناصر پور علی فرد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پلمپ برخی از باشگاه های بدنسازی تصریح کرد: موضوع پلمپ باشگاه ها به ما مربوط نمی شود چرا که مسئولیت آن ها برعهده اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما در صورتی که به ما گزارشی از تخلف مربی و باشگاهی برسد نه تنها کارت مربیگری آن فرد ضبط می شود بلکه به کمیته انضباطی هم احضار می شود و همچنین تنبیهات سختی را برای این افراد در نظر می گیریم.


وی در مورد وضعیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است 25 اردیبهشت ماه برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا عازم شهر اولان باتور مغلوستان شویم. همچنین هفته آینده یک تورنمنت بین المللی در کشور آفریقا برگزار می شود که قصد داریم چند ورزشکار را از استان قم به این رقابت ها اعزام کنیم.
 
پورعلی فرد افزود: در خرداد ماه هم تورنمنت بین المللی مسکو برگزار می شود که سعی مان بر این است با نفرات شاخص در این رقابت ها شرکت کنیم تا بتوانیم مانند همیشه با مدال های رنگارنگ به کشور بازگردیم.
 
ریاست فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در ادامه درباره برنامه های این فدراسیون در سال جاری گفت: ما یک تقویم ورزشی داریم که لازم اجرا است و براساس همین تقویم باید کارمان را پیش ببریم. از لحاظ بُعد فرهنگی، آموزشی و بحث مسابقات هم در حال پبشبرد اهدافمان هستیم. خوشبختانه استان های سراسر کشور هم طبق همین تقویم کارشان را پیش می برند و انشاالله بتوانیم در بحث اعزام های برون مرزی، مجامع بین المللی و تربیت ورزشکاران هم قدم های مثبتی را برداریم.
 
وی درباره حمایت های مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این رشته اظهار داشت: متاسفانه با این که رشته بدنسازی جزء رشته های المپیکی نیست و با توجه به تفاهم نامه های امضاء شده بین فدراسیون ها تاکنون کمک های خوبی چه از لحاظ مالی و معنوی از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما صورت گرفته است.
 
پورعلی فرد در پاسخ به این سوال که آیا سایر کشورها برای استخدام مربیان ما نامه نگاری انجام داده اند یا خیر،خاطر نشان کرد: تاکنون چنین پیشنهاداتی را از سایر کشورها دریافت نکرده ایم ولی بدنسازانی که به خارج از کشور رفته اند مربیگری برخی تیم ها را به عهده گرفته اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار