امام جمعه بیجار گفت: حضور پرشوروگسترده مردم در انتخابات پیشرو، کشور و نظام را در برابر زیاده خواهی های دشمنان مصون خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت الاسلام علی مرادی گفت: با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب با کمرنگ کردن حضور در انتخابات، مسلما هر چه حضور بیشتر باشد امنیت کشور در همه ابعاد افزایش می یابد.

وی افزود: در بحث انتخاب اصلح باید همه به سه محور عمده تخصص، تعهد و اخلاق کاری توجه کنیم و فردی را انتخاب کنیم که از حداقل های ممکن برخوردار باشد.
رئیس شئونات اسلامی شهرستان بیجار به حضور گسترده مردم شهرستان بیجار در عرصه های مختلف انقلاب و بویژه انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم شهید پرور و علاقه مند این دیار در تمام انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس و شوراهای اسلامی حضوری فعال و پرشور داشته اند.
حجت الاسلام مرادی داشتن تخصص، تعهد، وجدان کاری، استقلال و شجاعت کاری را بعنوان یکی از اصول شناسایی فرد اصلح بیان کرد.
او توجه به مبانی استقلال کاری و اقتصادی در موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و تلاش برای استقلال کشور توسط رئیس جمهور را مهم برشمرد و گفت: کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی دشمنان و مقاومت نکردن در برابر مشکلات می تواند کشور را از رشد و جایگاه جهانی خود پایین بیاورد.
امام جمعه بیجار در خصوص انتخاب اعضای شورای شهر نیز اظهار کرد: وجدان کاری و تخصص می تواند برای شورا راهگشا باشد.
حجت الاسلام مرادی نقش شورا در پیشرفت امور شهری و سلامت امور مدیریت شهری را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: همدلی اعضای شورا، درک مشکلات اداره شهر و رفاه مردم با روحیه تعامل و تفاهم در عین حال داشتن صداقت و وجدان کاری می تواند، پیشرفت امور عمرانی، زیباسازی و رفاه را در شهر در پی داشته باشد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.