600 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در سپیدان توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مریم عباسی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سپیدان گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر عرضه مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته در یکی از سوپرمارکت های شهر، بازرسان بهداشت محیط به محل اعزام و پس از بررسی دقیق، مقدار 600 کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف و ضبط و پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: در این سوپرمارکت انباری مخفیانه تعبیه شده بود که بازرسان با بررسی های دقیق، محل را شناسایی و اجناس را خارج کردند.
 
کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان سپیدان ، تاریخ تولید و انقضا، نام محصول، مشخصات و نشانی کارخانه سازنده، شماره پروانه ساخت بهداشتی، شماره پروانه بهره برداری، مواد تشکیل دهنده و شرایط نگهداری را از مشخصات مواد غذایی مجاز عنوان کرد و گفت :این مشخصات باید به صورت دقیق و خوانا بر روی پوشش مواد غذایی درج شده باشد.
 
وی، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و عرضه مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز با سامانه 190 تماس گرفته و تخلف صورت گرفته را به بازرسان بهداشت محیط اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار