کرمانشاه؛

اعطای وام کارگشایی به نیازمندان

وام کارگشایی حداکثر تا سقف ۲۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت اعطا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناصر مرادی، مدیر کمیته امداد شهرستان روانسر با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از سه میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال وام کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: ۱۵۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند غیر تحت حمایت در سال گذشته از وام کارگشایی بهره مند شده اند.

مرادی با یادآوری اینکه وام قرض الحسنه کارگشایی از محل اعتبارات امداد تامین و به نیازمندان پرداخت می شود، افزود: ۱۰۱ نفر از افراد بهره مند از وام های قرض الحسنه در سال ۹۵ از مددجویان تحت حمایت و مابقی آنان افراد غیر تحت حمایت بوده اند.

وی اظهار کرد: وام های قرض الحسنه کارگشایی حداکثر تا سقف ۲۰ میلیون ریال به مددجویان و نیازمندان اعطا می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان روانسر با تاکید بر اینکه وام قرض الحسنه کارگشایی با بازپرداخت طولانی مدت به نیازمندان پرداخت می شود، اظهار امیدواری کرد: این میزان کمک در سال ۹۶ از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار باشد.

ناصر مرادی تصریح کرد: افراد نیازمند به وام کارگشایی می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان مراجعه و در صورت صلاحدید کمیته امداد از وام قرض الحسنه بهره مند شوند.

مرادی همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون ریال از اقساط وام های کارگشایی پرداختی به مددجویان روانسری وصول شده است، خاطرنشان کرد: اقساط وصول شده وام های پرداختی مجددا به منظور پرداخت وام های قرض الحسنه جدید به کار گرفته می شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.