توجه به نیروی انسانی وساماندهی این بخش در اجرای توانمندسازی ، تاب آوری وکسب مهارتهای اجتماعی وپاسخگویی مناسب وبه موقع بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه کیاست امیریان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت:توجه به نیروی انسانی وساماندهی این بخش در اجرای توانمندسازی ، تاب آوری وکسب مهارتهای اجتماعی وپاسخگویی مناسب وبه موقع بوده است که خوشبختانه توانسته ایم به نتایج خوبی نیز دست پیدا کنیم.

امیریان در ادامه به واگذاری امورات به بخش خصوصی اشاره نمود وگفت:با واگذاری خدمات قابل ارائه ارباب رجوع به دفاتر پیشخوان دولت عملاً با کاهش حضور فیزیکی ارباب رجوع در سازمان جواب مناسب را گرفته ایم.

مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات وتوسعه مدیریت شرکت منابع آب ایران نیز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: در پی اجرای طرح تحول سازمانی در شرکت های آب منطقه ای همواره سعی میکنیم علاوه بر رصد گزارشات به صورت هدفمند از نزدیک با فعالیت عزیزان در مراکز استانها ارتباط برقرار نمایم.

مهدوی افزود: انتظار می رود تشکیل جلسات تحول اداری به صورت هدفمند ومنطبق بر یک مسیر کاملا روشن وشفاف صورت پذیرد وصورتجلسات کاری براساس دستور کارهای ارائه شده به صورت ملی در هراستان به انجام برسد تا برون داد این جلسات بصورت هماهنگ در کل شرکتهای آب منطقه ای مثمر ثمر باشد.

دومین جلسه تحول اداری شرکت آب منطقه ای با حضور مهدوی فر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وتوسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران ومدیرعامل واعضاء هیئت مدیره شرکت وهمچنین مدیران و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

 
انتهای پیام/پ
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.