معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

امضای شیوه نامه ثبت نام انجام شد/ جزئیات شرایط ثبت نام در مدارس برای سال تحصیلی آینده

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از امضای شیوه‌نامه ثبت نام و ارسال آن به استان‌ها در هفته آینده خبر داد.

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورشو رئیس ستاد ثبت نام در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از امضای شیوه نامه ثبت نام مدارس خبر داد و گفت: این شیوه نامه دیروز ارسال شده و اکنون باید کارهای مستندسازی آن انجام شود.

وی ادامه داد: پیش از این قرار بود دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش این شیوه نامه را امضا کند، اما امسال مجدد با امضای بنده با سمت رئیس ستاد ثبت نام انجام شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رویکرد جدید آموزش و پرورش، تفویض اختیار و کاهش تمرکز است، عنوان کرد: واگذاری اختیار بیشتر با استان‌هاو مناطق و شیوه نامه جدید مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کل کار‌ها را از نظر زمان‌بندی، تاریخ شروع و مراحل ثبت نام به استان‌ها و مناطق واگذار کردیم و بر این اساس کمیته برنامه ریزی در منطقه متناسب با اقتضائات برای ثبت نام اطلاع رسانی انجام می‌دهد.

زرافشان افزود: برخی از آیین‌نامه‌های شورای عالی که مهمترین آن آیین نامه اجرایی مدارس است و در فصل سوم به بحث ثبت نام اشاره داشته، یادآوری کردیم.

وی بیان کرد: همچنین برخی دستورالعمل‌ها مربوط به مدارس خاص مانند مدارس استثنایی، تیزهوشان، شاهد، غیردولتی و اتباع که شرایط ویژه‌ای برای ثبت نام دارند مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس ستاد ثبت نام با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی های استان‌ها زمان ثبت نام روشن می‌شود، یاد‌آور شد: پایان زمان ثبت نام را مرداد ماه در نظر گرفتیم چرا که ثبت نام اولین حلقه مدیریت منابع در آموزش و پرورش است و وضعیت فضای فیزیکی بکارگیری نیروی انسانی و تأمین نیرو برای مدارس را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
من تحصیل رایگان قید شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی مان را برای تمام ایرانیان میخواهم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگه وزیر سه ماه تابستون همه معلما را ببره ترکیه لباس بیارن //میتونن تر کیه را غارت کنن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وزیر با دخترش تا از ترکیه نیان و لباس ها را نفروشن//تصمیمی برا اموزش و پرورش نمیشه بگیری
آخرین اخبار