سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: در این فصل تیم ماشین سازی خیلی از داوری ضربه خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانفرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: سه بازی است که از دور مسابقات خارج شده‌ایم و باید با شرافت بازی می‌کردیم. پنج شش بازیکن ما امروز در لیگ برتر بازی نکرده بودند و کاخا هم به زور آمپول بازی کرد.

وی ادامه داد: دست‌ ما امروز خالی بود و احساس می‌کنم بازیکنانم خواسته‌ها مرا به خوبی انجام دادند. این برد را به سایپا نیز تبریک بگویم.
 
فرهاد کاظمی درخصوص سقوط تیمش بیان کرد: من به عنوان یک مربی می‌توانم فقط 7 تا 10 درصد به تیم کمک کنم. 70 درصد بازیکنان و مابقی نیز سایر عوامل تاثیرگذار هستند. من به تنهایی نمی‌توانم تیم را نجات بدهم. امروز کیفیت تیم ما را تماشا کردید. ما با وجود 10 نفره شدن، فوتبال خوبی بازی کردیم، اما دست‌مان خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد داوران عنوان کرد: به همه عوامل سازمان لیگ خسته نباشید می گویم، اما 19 امتیاز طلب داریم. در طول لیگ چندین پنالتی گرفته نشد و یا برای حریفان به اشتباه پنالتی گرفتند. به هر حال باید درس بگیریم و در آینده این تیم به نتایج خوبی برسد.
 
 وی در مورد درگیری های پایان بازی گفت: من در زمان این درگیری در رختکن بودم و صحنه را ندیدم، اما معتقدم که بزرگی و کوچکی در فوتبال از بین رفته است. اگر حاجیلو به من سیلی بزند، سرم را پایین می‌اندازم. این کار را نه تنها مقابل حاجیلو، بلکه مقابل همه خاک‌خورده‌های فوتبال انجام می‌دهم، چون اعتقاد دارم اخلاق از هر چیز دیگری مهمتر است.
 
کاظمی در پایان خاطر نشان کرد : همان اول به هواداران گفتم که امیدشان به خدا باشد. من تلاشم را کردم، یک روز در تمرینات غیبت نداشتم و هر روز زودتر از سایرین به محل تمرین می‌رفتم. به نظرم کار فنی من درست است و کارشناسان نیز می توانند در این باره نظر بدهند. از هواداران ماشین سازی تشکر می‌کنم که در تمرینات و بازی‌های ما حضور داشتند. حتی از آنهایی هم که نیامدند، اما دلشان با تیم بود نیز متشکرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار