کنگره منطقه ای شعر و مقاله بانوی آفتاب با حضور جمعی از شعرا و مسئولان کشوری و استانی در تالار ملاصدرا دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علم الهدی معاون امور ایران مجمع تقریب مذاهب اسلامی، وجود مبارک حضرت زهرا (س) را سراسر رحمت ومهربانی عنوان کرد و گفت: ایشان مورد احترام همه ادیان و محور وحدت اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان هم با بیان اینکه محوریت این کنگره سیمای حضرت زهرا(س) از دیدگاه مذاهب اسلامی است، گفت: 222 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که 151 اثر در بخش شعر و 71 اثر در بخش مقاله بوده است.

حجت الاسلام بزمانی همچنین هدف از برگزاری این همایش را  فراهم کردن زمینه بیان فضایل حضرت زهرا(س) برای نویسندگان و شعرا عنوان کرد وافزود: در این همایش شاعران و فرهیختگان تشیع و تسنن از استان های خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور دارند.

مولوی عبدالحلیم قاضی مدرس دانشگاه مذاهب اسلامی و مدرسه دینی دارالعلوم زاهدان نیز در این نشست گفت: حضرت فاطمه(س) در هر زمینه ای الگو است و نسل ایشان و حضرت علی(ع) در دنیا موجب برکات در  جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار