مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: در سال گذشته ۴۵۶ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در روستاهای همدان احداث شده است.

456 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود فیضی گفت: 456 واحد مسکونی برای مددجویان روستایی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 878 میلیون ریال در سال گذشته احداث شده است.

وی افزود: از مجموع 649 واحد مسکن مددجویی در سال گذشته برای خانواده های تحت حمایت و نیازمند استان از این تعداد 193 واحد مسکن شهری مددجویی با اعتبار 29 میلیارد و 165 میلیون ریال نیز احداث شده است.

وی تصریح کرد: 513 واحد مسکن مددجویان نیز در قالب تعمیرات بهسازی شده است که برای این تعداد تعمیرات بیش از 44 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان ابراز کرد: برای احداث، خرید و تعمیرات مسکن مددجویان کمیته امداد استان بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 30 میلیارد و 411 میلیون ریال درآمدها از کمک های مردمی و خیران بوده است.

وی افزود: تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است به‌طوری‌که در سال گذشته بخش قابل‌توجهی از فعالیت‌های عمرانی معطوف به بهسازی مسکن روستایی، تعمیرات و تکمیل و بازسازی منازل مددجویان بود.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار