یک کتاب بیشتر بخوانیم؛

آسیب‌های احتمالی ناشران سالن d کودک و نوجوان در اثر بارش دیروز

ناشران سالن d از آسیب‌های احتمالی بارش باران دیروز به غرفه‌هایشان گفتند.

آسیب‌های احتمالی ناشران سالن d  کودک و نوجوان در اثر بارش دیروزبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در اثر بارش باران غرفه‌های کودک و نوجوان دچار آبگرفتگی شد. برای اطلاع از خسارت‌های احتمالی این حادثه به سراغ غرفه‌داران در سالن d این بخش رفتیم. سهیلا امامیه مسئول غرفه انتشارات امیرکبیر در این خصوص، گفت: در غرفه انتشارات امیرکبیر آب، رطوبت ایجاد کرده بود اما به کتاب‌های این انتشارات آسیبی نرسید. خدا را شکر فعلا اتفاق خاصی در اثر بارش باران برای غرفه انتشارات امیرکبیر نیفتاده است.
 
وی افزود: فروش انتشارات امیرکبیر در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است. این انتشاراتی با حدود 500 عنوان کتاب در این دوره نمایشگاه کتاب حاضر شد. 

شیما پیامی غرفه‌دار انتشارات پرتقال نیز از وارد نشدن خسارت به کتاب‌های این انتشارات در اثر بارش باران دیروز خبر داد و گفت: بارندگی دیروز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جو بدی را در سالن‌های این غرفه باعث شده بود. زیرا آتش گرفت و آتش‌نشانان آمدند و رعب و وحشت ایجاد شد. تا الان فروش کتاب‌هایمان در سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خوب بود. این انتشارات, با 160 عنوان کتاب در این دوره نمایشگاه کتاب حاضر شده است.

منصوره میرحیدری غرفه ‌دار انتشارات محراب قلم، اظهار داشت: از کولر غرفه انتشارات محراب قلم، آب به درون غرفه ما آمد. ما مجبور شدیم روی کتاب‌ها را با پلاستیک بپوشانیم و قفسه‌های پشت را بستیم در نتیجه آسیبی به کتاب‌ها نرسید.
 
وی, افزود: برق کل مجموعه سالن d نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قطع شد. مأمورین آتش‌نشانی، مردم و غرفه‌داران را از سالن بیرون کردند، چون احتمال آتش‌سوزی بود. فروش انتشارات محراب قلم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال گذشته نسبت به امسال، بهتر بود. 

زهرا علیزاده مسئول غرفه انتشارات کمال اندیشه، بیان کرد: بارش باران دیروز، خسارتی به کتاب‌های انتشارات کمال اندیشه وارد نکرد. منتها این اتفاق در دو ساعت آخر رخ داد و بیشتر فروش ما در همین دو ساعت استو مردم معمولا در همین زمان برای خرید کتاب می‌آیند. فروش کتاب انتشارات کمال اندیشه در نمایشگاه کتاب سال گذشته و امسال ضعیف بود. این انتشارات، تقریبا با 361 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد. 

سلماز دهقان، مدیر غرفه انتشارات مبتکران گفت: خسارتی به کتاب‌های انتشارات مبتکران وارد نشد، ولی دوستان آسیب روحی روانی دیدند. غرفه را زود تعطیل کردیم و برق ما قطع شد. در عین حال خسارت مالی وارد شد. وقتی کمیته اجرایی به فکر حوادث غیر مترقبه نباشد همین وضعیت ایجاد می‌شود. لحن و برخورد مأموران بد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار