مهمترین اخبار گروه اجتماعی در 16 اردیبهشت؛

از امدادرسانی به سیل زدگان 12 استان تا واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان

در این بسته خبری به مهمترین رویداد های 24 ساعت گذشته پرداخته شده است.


از امدادرسانی به سیل زدگان 12 استان تا واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از امدادرسانی به سیل زدگان 12 استان تا واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان، از مهمترین بحث های روز گذشته (شنبه،16 اردیبهشت ماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: 361 امدادگر طی 4 روز گذشته در حال خدمت‌رسانی به هموطنان متاثر از سیل و طوفان در کشور بوده‌اند و 129 واحد مسکونی از آب تخلیه شد.



مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: نیکوکاران استان تهران با شرکت در جشن نیکوکاری سال ۹۵، بیش از ۹۷ میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده اند.



سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ را به خدمت سربازی فراخواند.



رئیس قوه قضاییه، آیین نامه اجرایی "شرایط و چگونگی مصادره محل نگهداری کالای قاچاق ممنوع " را ابلاغ کرد.



عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت این اتوبان در دوره سوم شورای شهر تهران مطرح شد و بعد از بررسی های زیاد اعضا به این نتیجه رسیدند که به جای ساخت تونل باید در این مسیر اتوبان ساخته شود.



سارقی که با بیهوش کردن صاحبخانه اقدام به سرقت اموال منزب کرده بود با تلاش نیروهای پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.



رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از نصب کتیبه‌های خاتم پشت درهای حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) ساخته شده توسط هنرمندان شیرازی خبر داد.



مدیرعامل سازمان‌ بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ایران بین 60 تا 70 میلیون دلار صادرات گل و گیاه دارد، در حالی که کشورهای همسایه ایران بیش از یک میلیون دلار در این صنعت درآمد کسب می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار