همایش تجلیل از فرهنگیان سنقرو کلیایی با حضور فرماندار، مسئولان و معلمان آموزش و پرورش در کانون شهید مفتح این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرماندارسنقرو کلیایی در مراسم تجلیل از فرهنگیان این شهرستان با بیان اینکه فضای زندگی امروز در حوزه های مختلف بخصوص برای نوجوانان و جوانان بسیار پیچیده و پرتلاطم شده است گفت:فقط معلمان می توانند در چنین فضایی رهرو، حرکت دهنده و اثر گذار باشند.

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: ما هم امروز افتخار خدمتگذاری داریم وضمن تکریم معلمین، همراه آنها و مجموعه آموزش و پرورش بایستی هنرمندانه و با ذهن قوی حرکت کنیم.

وی با اشاره به قرارگرفتن درآستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، حضور فرهنگیان و ایجاد امید نسبت به آینده توسط آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور پرشوردرانتخابات، برنامه و مسیرحرکت ایران اسلامی را مشخص می کند و جامعه اگر مسیر مشخصی را ترسیم ننماید نمی تواند به توسعه در بخشهای مختلف برسد

فرماندار سنقرو کلیایی از تدوین برنامه سه ساله برای توسعه شهرستان در بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری، صنایع دستی و... خبر داد و عملکرد دولت تدبیر و امید دراین شهرستان را تشریح کرد.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.