نشست علمی بررسی کارکردهای ارگونومی در صنایع دستی در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا الحمدی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس گفت: نشست علمی یک روزه بررسی کارکردهای ارگونومی در صنایع دستی فردا 18 اردیبهشت 96 در شیراز برگزار می شود.  

 
وی ادامه داد: این نشست علمی، با حضور حجت مراد خانی مشاور معاون صنایع دستی کشور و مسئولان استانی، در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز برگزار می شود.
 
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس ادامه داد: ارگونومی علمی است که به تطابق کار با کاربر می پردازد و باید با آگاهی دادن به هنرمند، به بهروری بیشتر در کار با جلوگیری از آسیب های جسمی کمتر پرداخت.
 
وی افزود: این نشست علمی با عناوین" آشنایی با ارگونومی" و "بررسی کارکردهای ارگونومی در صنایع دستی" با سخنرانی اساتید دانشگاه های هنر، شیراز، علوم پزشکی برگزار و نتیجه این نشست به صورت مقالات علمی و پژوهشی در کتاب مجموعه مقالات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به چاپ خواهد رسید.
 
زهرا الحمدی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس پایان برنامه جانبی این نشست یک روزه را برپایی نمایشگاهی از طرح های ارگونومی دانشجویان دانشگاه هنر شیراز اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار