معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: بدون داشتن نگاه جزیره ای در هنگام بحران ها تمامی دستگاه ها، امکانات خود را در راستای حل مشکلات استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان اظهار کرد: همکاری و هماهنگی نهادهای مختلف، شورای مدیریت بحران را تشکیل دهد و هر کوتاهی در انجام امورات مانند رخنه ای در کشتی در هنگام غرق شدن خواهد بود.

وی افزود: باید با داشتن آمادگی های لازم نقاط ضعف خود را در برابر حادثه های غیر مترقبه برطرف کنیم تا موقع بروز حوادث، بدنبال حل مشکلات و یافتن مقصر در نحوه امدادرسانی نباشیم.

وی با اشاره به سیل در روستاهای کاشان در 48 ساعت گذشته تصریح کرد: براساس جلسات ایمنی شهر و توانمندی دستگاه ها و افراد باید در مواقع این حوادث کمترین آسیب متوجه مردم شود و گزارش های عملیاتی در راستای چگونگی خدمت رسانی به شهروندان مورد ارزیابی کارشناسانه قرار بگیرد.

مومنیان با تشکر از اقدامات انجام شده در هنگام بروز سیل در روستاهای کاشان گفت: یک تخلف و بی توجهی، تلاش دولتمردان و دستگاه ها را زیر سوال می برد و نارضایتی مردم را بدنبال دارد.

وی تاکید کرد هرچه زودتر میزان خسارات های سیل در سطح شهرستان کاشان برآورد شود تا در جهت تامین اعتبارات بحران سالجاری بتوانیم آن را تامین کنیم.

فرماندار کاشان با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اظهار کرد: شاید در برخی موارد با محدودیت های قانونی مواجه هستیم ولی باید با استفاده از ظرفیت های مدیریتی در موقع حوادث آن ها را به صحنه بیاوریم.

مومنیان با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت افزود: همه دستگاه ها و نهادها شهرستان کاشان بویژه دستگاه های خدمت رسانی باید در روز انتخابات مراقبت های لازم را داشته باشند تا در روند اخذ رای مردم خللی ایجاد نگردد.

فرماندار کاشان بر پیگیری برگزاری مانور بیمارستان شهید بهشتی، مشکل آب شرب قمصر، حل مشکلات چاه های آب اضطراری، ترافیک شهر نیاسر در ایام گردشگری، حل مشکلات نقاط حادثه خیز مانند محور اردهال، تاکید کرد.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.