رئیس هلال‌احمر اقلید گفت: 24 خانه داوطلب و دو خانه هلال احمر در شهرستان اقلید وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌بابا ولی پور رئیس هلال‌احمر اقلید از فعالیت 14 تیم امداد و نجات و 33 کانون جوانان هلال‌احمر خبر داد و گفت: 24 خانه داوطلب و دو خانه هلال در شهرستان اقلید وجود دارد.

ولی پور افزود: اجرای سه مورد طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم، هشت مورد برنامه سنجش سلامت، طرح‌های ارمغان مهر، فرشتگان رحمت، همای رحمت، نیابت و حامی، تهیه چهار مورد کمک‌هزینه جهیزیه، شناسایی و جذب خیران برای کمک به نیازمندان و پرداخت کمک‌هزینه درمان به 7 نفر ازجمله فعالیت‌های واحد داوطلبان است.
 
وی ادامه داد: کمک‌رسانی در تصادفات و واژگونی خودروها، امدادرسانی جاده‌ای و کوهستانی، تخریب‌های بارندگی و آتش‌سوزی از خدمات نجات‌گران و امدادگران هلال‌احمر اقلید در عملیات ها را می توان نام برد.

ولی پور از وجود 2 تیم امداد جاده‌ای، دو تیم امداد کوهستان، دو تیم آوار، یک تیم سیلاب، یک تیم نجات‌غریق، دو تیم اسکان اضطراری، دو تیم کمک‌های اولیه، یک تیم حمایت روانی و یک تیم پشتیبانی عملیات در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی، تمرین‌های مداوم و مانورهای مختلف، این تیم‌ها در آمادگی کامل قرار دارند.
 
وی بیان کرد: سازمان جوانان هلال‌احمر اقلید نیز به منظور جذب و ساماندهی جوانان، مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و پرورش روحیه مسؤولیت پذیری، تعامل و همدلی در بین اعضا اقدام به تشکیل چهار کانون شاخه آزاد، چهار کانون دانشجویی، 19 کانون دانش‌آموزی و پنج کانون روستایی در نقاط مختلف این شهرستان کرده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار