نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مردم استان لرستان در محرومیت خاصی به سر می برند و آمار بیکاری نیز فراوان است.

مردم لرستان در محرومیت خاصی به سر می برند/قالیباف مدیر کارآزموده، جهادی و انقلابی استبه گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در دیدار با قالیباف طی سخنانی اظهار داشت: شما یک مدیر کارآزموده، جهادی و انقلابی هستید و تجربیات گران سنگی در دوران دفاع مقدس و مدیریت شهری داشتید.

وی افزود: شما هر کجا حضور پیدا کردید موفق بودید، آرزو می کنیم در این صحنه نیز حضرتعالی موفق باشید و خداوند توفیق دهد آنچه که خیر و صلاح مردم است، عملی شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین تصریح کرد: استان لرستان همیشه در صحنه های انقلاب پیشتاز بوده است، در این انتخابات نیز مردم با آمادگی کامل و شناخت بیشتری حاضر می شوند و آماده هستند حماسه بی نظیری خلق کنند.

عمادی ادامه داد: در استان لرستان وحدت، انسجام، شور و نشاط لازم برای انتخابات به وجود آمده و فضا نیز فضای بسیار مناسبی است؛ امیدواریم پیش بینی مقام معظم رهبری برای حضور پرشور مردم محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مردم استان لرستان در محرومیت خاصی به سر می برند و آمار بیکاری نیز فراوان است. هم اکنون آمار رسمی بیکاری در استان لرستان 13.5 درصد اعلام شده و از این نظر جزو اولین استان ها در زمینه بیکاری به شمار می رود؛ این در حالی است که نیروهای تحصیل کرده زیادی در این استان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: لرستان نیروی انسانی دانا و توانایی دارد که در جای خود مورد استفاده قرار نگرفته اند؛ امیدواریم عرصه باز شود تا خود این نیروها بتوانند در جهت آبادانی استان خود تلاش کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.