کرمانشاه؛

امنیت انتخابات در گرو بی طرفی دست‌اندرکاران برگزاری است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مجموعه عظیم نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت عمومی انتخابات، حضور مقتدرانه خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش خواهد گذاشت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار منوچهر امان اللهی در مراسم صبحگاه عمومی با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مسئله کشور انتخابات است، اظهار کرد: استکبار جهانی در هر برهه‌ای سعی داشته حضور مردم را کمرنگ کند و امید آنها را نسبت به انتخابات و آینده کشور از بین ببرد.

وی افزود: آنجه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم می‌باشد و این موضوع با تغییر دولت‌ها، جناح‌ها و جریان‌های مختلف تغییر نمی‌کند، لذا همه باید خود را مکلف به شرکت در انتخابات بدانند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان برای ایجاد مشکل در بخش‌های مختلف کشور از راه‌های گوناگونی وارد می‌شوند و استفاده از فرصت‌ انتخابات یکی از نمونه‌های آشکار از مجاری ورودی آنها است که برای مقابله با آن باید تلاش کرد.

امان‌اللهی متذکر شد: مجموعه عظیم نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت عمومی انتخابات، همچون سال‌های گذشته حضور مقتدرانه خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش خواهد گذاشت و همگام با مردم، سرنوشت کشور را تعیین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت انتخابات در گرو رعایت اصل بی طرفی دست‌اندکاران انتخابات است، افزود: نیروی انتظامی در برابر تخلفات انتخاباتی بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: انتخابات نماد اتحاد ملت است، لذا باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر اقتدار نظام را در سطح ملی و بین‌المللی به نمایش گذاشت.

 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.