این طور که به نظر می رسد دروازه بان تیم فوتبال استقلال ساز جدایی از این تیم را کوک کرده است.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به محرومیت های پی در پی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در لیگ شانزدهم به همین دلیل سید حسین حسینی دیگر دروازه بان منصوریان توانست عملکرد قابل قبولی را در درون دروازه به نمایش بگذارد .

به این ترتیب می توان گفت در دیدارهایی که حسینی سنگربان آبی ها بوده او توانسته به خوبی حفاظت از دروازه را در دستور کار قرار دهد .بنابراین با وجود چنین مساله ای شنیده می شود که این دروازه بان به نبال نشان دادن قابلیت های خود است و اینطور که به نظر می رسد استقلالی ها برای فصل آینده باید دنبال یک گلر جدید برای تیمشان باشند.
 
شواهد نشان می دهد سیدحسین حسینی از حضور در استقلال منصرف شده و نمی خواهد در فصل جدید طعم نیمکت نسینی را بچشد و به دنبال این است تا در تیم دیگر عملکرد های خود را نشان دهد.
 
در هر صورت شنیده می شود حسینی دنبال این است که از این تیم جدا شود و در تیمی بازی کند که بازی بیشتری به او برسد. این دروازه‌بان در فصل گذشته هم چندین بار نسبت به نیمکت‌نشینی خود اعتراض کرد.

با توجه به این مساله باید منتظر ماند و دید آیا منصوریان با جدایی این دروازه بان موافقت خواهد کرد یا خیر.

ناگفته نماند حسینی تا دو سال دیگر با استقلالی ها قرارداد دارد و جدایی وی از استقلال به راحتی دیگر بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار