فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس با جدیت با موارد اینچنینی و خلاف قانون برخورد می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با موارد بدحجابی مطابق وظایف قانونی خود برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس با جدیت با موارد اینچنینی و خلاف قانون برخورد می کند.

سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما گفت: نیروی انتظامی مانند همیشه با موارد بدحجابی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی نیز همانند سایر نهادهای مسئول در این حوزه به وظیفه خود عمل خواهد کرد و تنها نوع برخوردها ممکن است قدری متفاوت باشد و تلاش بر این است که برخوردهای مناسب در این زمینه صورت گیرد.

امان اللهی با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی قانونی و تخطی از قانون با جدیت برخورد خواهد کرد، گفت: بی حجابی هم یکی از این موارد است و نیروی انتظامی بر اساس قانون با آن برخورد می کند.

وی از حضور پلیس در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز خرید و پرازدحام خبر داد و اظهار کرد: در تمامی این مراکز همکاران نیروی انتظامی حضور دارند و با موارد بی‌قانونی برخورد می‌کنند.

امان اللهی با بیان اینکه پلیس تنها متولی برخورد با بدحجابی و منکراتی از این دست نیست، گفت: همه مردم باید بدانند که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس افتخاری نیز ساماندهی شده‌اند و در تذکر دادن و سایر موارد مشابه بکارگیری می‌شوند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۱:۴۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خوراک رسانه های غربی رو خوب جور کردین . الان فردا چند تا از نیروهای خانم شون رو بی حجاب میفرستند تو خیابون که پلیس بهشون گیر بده بعد با پلیس درگیر میشند مظلوم نمایی میکنند از اون ور یه نفر داره تمام اتفاقات نمایشی رو فیلم میگیره . بعدش هم میشه سرخط رسانه های معاند . تمام دوباره مردم رو در مقابل پلیس قرار میدهند .. چرا دوباره از یه سواراخ باید گزیده بشیم ... اگه به جای این کارها. تو تلویزیون کار فرهنگی درست می‌کردید صد مرتبه بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
پناه بر خدا بترسید از اون روزی که صبر خدا تموم بشه اون روز بقول معروف تر رو خشک با هم خواهیم سوخت ، وعده های خداوند وعده صادق هستش هرکسی که خط قرمز های خداوند رو رد کنه وعده عذاب داده خداوند.
حالا بخواد گوش کنه یا که نه با بی حجابیش با خداوند وارد جنگ بشه پناه برخدا پشت آدم می لرزه وای به اون روزی که حجت بر قوم و ملتی تمام بشه و گرفتار خشم خداوند بشه پس صبر خداوند را امتحان نکنید *که شباهنگام که بر بستر خوفته اید مرگ شما را فرا خواهد گرفت و با عذابی درناک شما را در هم خواهد کوبید و خانه و کاشانه هایتان را مایه عذابتان قرار خواهد داد و خداوند براین کار توانا ست