وی افزود: طرح نظر سنجی به منظور انجام برنامه ریزی ،هماهنگی واعمال نظارت مطلوبتر بر نحوه عملکرد شرکتها وموسسات فعال دربخش حمل ونقل عمومی مسافر بین شهری وناوگان تحت پوشش آنها درجهت ارزیابی سطح خدمات سفر انجام گرفت .
دست نشان تصریح کرد:بر اساس گزارش های رسیده و پایش اطلاعات دریافتی میزان مشارکت مسافرین در طرح نظرسنجی که ازناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان درایام نوروز استفاده کرده اند نزدیک به 26 درصد بوده است .
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد : کلیه شرکتهای مسافربری استان زنجان موظف هستند بعد ازدریافت شماره تلفن صحیح وصدور بلیط ،اطلاعات تماس مسافر را برای سامانه ارسال نمایند و اطلاعات در سامانه ذخیره و پردازش شده وبعد ازمدت زمان مشخص ازشروع سفرسوال درقالب پیامک نظرسنجی ازشماره 3000141به مسافرمحترم ارسال می شود.
دست نشان تاکید کرد:مسافرگزینه موردنظر را درجواب پیامک به سامانه ارسال می نماید که هزینه ای برای وی در بر نداشته و رایگان است .
وی یادآورشد: تامین رضایتمندی مسافران و کیفیت بالای خدمات از مواردی است که شرکت های مسافربری ملزم به رعایت آنها هستند و نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان این اداره کل درجهت رسیدگی به مشکلات و انتقادات این حوزه خواهد کرد.
گفتنی است: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 جهت بررسی ورسیدگی اطلاع دهند.