فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شوش تعداد عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات این شهرستان را 5 هزار نفر اعلام کرد.

همکاری بیش از 5 هزار نفر در برگزاری انتخابات شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا نجاتی، فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شوش در این خصوص اظهار کرد: عوامل اجرایی با فراگیری آموزش های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آمادگی کامل دارند.

وی تعداد شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه را 177 شعبه اعلام کرد و گفت:از این تعداد شعب اخذ رای تعداد 110 شعبه ثابت و 67 شعبه سیار می باشند.

نجاتی بیان داشت: از تعداد 177 شعبه اخذ رای در شهرستان شوش تعداد 119 شعبه روستایی و 58 شعبه دیگر نیز در شهرهای شوش، الوان، فتح المبین، شاوور و حر برپا می شوند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شوش خاطرنشان کرد: 408 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای شهروندان و ساکنان مناطق روستایی این شهرستان پیش بینی شده است که 177 صندوق مخصوص انتخابات ریاست جمهوری و 231 صندوق نیز ویژه جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهاست.

فرماندار شوش تعداد کرسی های شوراهای اسلامی در مناطق روستایی این شهرستان را 513 کرسی و در مناطق شهری 27 کرسی برشمرد و اذعان داشت: شورای اسلامی شهر شوش دارای 7 عضو و شهرهای حر، الوان، شاوور و فتح المبین هر کدام 5 عضو دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.