درمانگاه عمومی معراج وابسته به بنیاد تعاون بسیج در سنندج افتتاح شد.

افتتاح درمانگاه عمومی معراج در سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه دراستان کردستان امروز درمراسم افتتاحیه درمانگاه عمومی معراج گفت:بسیج شجره طیبه است و منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور است که یکی از همین خدمات ارایه خدمات پزشکی و درمانی است که کاملا محسوس است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی تحریم ها کند کردن سرعت پیشرفت علمی کشور است افزود: در ایران سرعت پیشرفت علمی بسیار بالا است و 13برابر استاندارد جهانی است که این سرعت برای دشمنان خطرناک است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در بخش پزشکی اکنون غربی ها برای درمان نزد پزشکان ایرانی می آیند در حالی که ما در این زمینه قبلا وابسته بودیم.

وی ادامه داد: نگاه قدرتمندی که اکنون در امنیت و جایگاه علمی کشور وجود دارد باید در همه زمینه ها وجود داشته باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در بحث پزشکی باید به مقامی برسیم که تمام دنیا مارا برای طب اسلامی الگو قرار دهد.

وی با اشاره به ارزش های انقلاب و لزوم حفظ آنها گفت: دنیا باید بفهمد که ما با حفظ این ارزشها به این جایگاه رسیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: این درمانگاه مکان مقدسی است و کسی که خانواده اش را برای درمان به اینجا می فرستد با اطمینان کامل این کار را انجام میدهد این درمانگاه باید در این زمینه و خدمات دهی الگو باشد.

سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم دراین مراسم با اشاره به اهمیت وجود این درمانگاه گفت: خوشحالیم که درمانگاه عمومی معراج به ظرفیت درمانی استان اضافه  شده است.

وی در پایان گفت:ما برای افتتاح دومین درمانگاه تامین درمان بسیجیان در بیجار امادگی داریم و میخواهیم این درمانگاه را تا پایان سال افتتاح کنیم.

انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.