اتباع خارجی مجاز ساکن خوزستان می توانند از خدمات طرح بیمه سلامت اتباع خارجی استفاده کنند.

بهره مندی اتباع خارجی خوزستان از بیمه سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حمید سیلاوی، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان با بیان اینکه این طرح از تاریخ 7 اسفند 1395 آغاز شده اظهار داشت: این طرح به مدت 1 سال ادامه دارد.

وی درخصوص نحوه انجام ثبت نام طرح بیمه سلامت اتباع خارجی بیان کرد: تمام اتباع خارجی مجاز ساکن در استان جهت استفاده از این طرح می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ضمن پرداخت حق بیمه ماهیانه 890/378 ریال به مدت 1 سال از مزایای این طرح بهره مند گردند.

سیلاوی اذعان داشت: ثبت نام اقشار آسیب پذیر در طرح 50 درصد تخفیف حق بیمه جهت این افراد در نظر گرفته شده است و همچنین بیماران خاص از جمله بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی، پیونده کلیه و ام اس از پرداخت هرگونه هزینه حق بیمه معاف می باشند.

گفتنی است؛ در حال حاضر بیش از 32 هزار نفر اتباع خارجی پناهنده در استان خوزستان وجود دارد که بیش از 3 هزار از اتباع خارجی شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی تحت پوشش انواع بیمه های سلامت، تأمین اجتماعی و غیره هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.