دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری

دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری در رشت برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رییس دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری دیروز گفت :  300 مقاله از پژوهشگران و محققان داخلی و خارجی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده بود که 120مقاله پذیرفته شد.
 
 
علیرضا امیر تیموری افزود :350محقق و پژوهشگر در دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری شرکت کرده اند  که 60 مقاله را به صورت سخنرانی و 10مقاله را به صورت پوستر ارائه می دهند.
 
 
وی افزود : محققانی از لهستان ، هلند ، آلمان ، ایتالیا ، ترکیه، آمریکا، هند ، مصر، امارات متحده عربی ، فرانسه ، بلژیک، مالزی، رومانی و جمهوری آذربایجان در این کنفرانس حضور دارند.
 
 
علیرضا علیپور دبیر هیات داوران دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری هم با اشاره به بالا  بودن سطح  مقالات ارائه شده گفت : این کنفرانس یک کنفرانس تخصصی است و مقالاتی هم که ارایه شده  کیفیت بالایی دارد.
 
 
پرفسور دتون برگ از هلند که یکی از سخنرانان این کنفرانس بود هم گفت : تحصیل دانشجویان به خصوص بانوان ایرانی در رشته های تخصصی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری برایم بسیار جالب است و خوشحالم که دانشگاه های ایران تا این اندازه سطح علمی بالایی دارند.
 
 
پرفسور آندریا موریتی هم که سخنران دیگر دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری از ایتالیا بود تصریح کرد: این کنفرانس ها فرصتی برای تبادل اطلاعات بین دانشگاهای جهان است.
 
 
همچنین با شکیرالله رییس دانشگاه استند فورد امریکا  از طریق فضای مجازی  ارتباط تصویری برقرار شد که وی درباره نقش مولفه های جدید در اقتصاد جهانی سخنرانی کرد.
 
 
در پایان دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری به  نویسندگان 10 مقاله برتر  که به زبان انگلیسی نوشته شده است گواهینامه بین المللی و جوایز نفیسی اهدا شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.