اینستاگردی؛

توصیه انتخاباتی بازیگر "ابد و یک روز" به مردم+عکس

شبنم مقدمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود توصیه های انتخاباتی خود را به مردم گوشزد کرد.

توصیه انتخاباتی بازیگر
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبنم مقدمی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در هیاهوی تبلیغات داغ انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مردم را به آرامش، دوستی و احترام به عقاید همدیگر دعوت کرد.

شبنم مقدمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"فارغ از اینکه به کی قراره رای بدیم، یه چیز مسلمه، اونم اینکه هرکدوم از ما با دیدگاه و عقیدهء خودمون، بهترین‌ها رو برای مملکت مون و برای مردم مون می‌خوایم... ما با هم، هم وطن ایم، خواهر و برادر... همشهری... ما همونایی هستیم که وقتِ مصیبت، غمِ همو می‌خوریم ... اینارو یادمون نره، پس به هم، به عقیدهء هم، به عملکردِ هم احترام بگذاریم... 

دکانِ فحاشی رو تعطیل کنیم... تهِ تهش، که دشمنی‌ای در کار نیست... غیر از اینه؟‌
می‌شه منتقدِ مؤدب ِ. هم باشیم؟ می‌شه عفتِ کلام رو حتی در مورد مخالفین رعایت کنیم؟ می‌شه دائم به خودمون یادآوری کنیم که چقدر همو دوست داریم؟... به نظر من که هیچکدومِ اینا محال نیست.

گلایِ قشنگِ باغچهء کوچیکم، تقدیم به شما... دوستا، همشهریا، هم وطنا... هر جای ایرانِ بهاریِ این روز‌ها که هستین... هر عقیده‌ای که دارین، به هر کی که رای می‌دین... به هر زبان و لهجه‌ای که حرف می‌زنین... مال هر قوم و قبیله‌ای که هستین... دوستتون دارم... روز و روزگارتون همیشه بهار."

توصیه انتخاباتی بازیگر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.