وزیر بهداشت بیان اینکه هرچه به حوزه سلامت اهمیت بدهیم از نگرانی مردم کاسته‌ایم گفت: مردم جز به بیماری خود نباید به چیز دیگری فکر کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در جمع مردم جنوب کرمان گفت: برای چندین بار توفیق داشتم به جنوب استان کرمان سفر کنم که این یک نعمت برای من است.

وی با اشاره به محرومیت جنوب استان کرمان گفت: محرومیت این منطقه به تدریج به بهتر شده و شرایط مناسب‌تری برای مردم ایجاد شده است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به بهره‌برداری از ام‌ار‌آی شهرستان جیرفت گفت: چندین طرح و پروژه دیگر نیز در این سفر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در این منطقه کارهای بسیاری انجام شده است اظهار داشت: کلینیک ویژه این شهرستان روند بسیار خوبی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح سالن آموزش بالینی عنوان کرد: این سالن در 4 طبقه به بهره‌برداری رسیده که کار بسیار خوبی است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی بیمارستان 260 تختخوابی این شهرستان گفت: این بیمارستان یک ظرفیت بسیار بزرگ برای منطقه بوده که امیدوارم به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

قاضی‌زاده‌هاشمی با بیان اینکه هرچه برای جنوب استان کرمان کار شود کم است و این منطقه باز هم ظرفیت دارد عنوان کرد: امیدوارم سال به سال در حوزه بهداشت و درمان برای این منطقه کارهای بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان رودبارجنوب گفت: متاسفم که این بیمارستان بعد از 18 سال به بهره برداری رسیده است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه سلامت اولویت کار دولت است، تصریح کرد: کارهایی که در این سه سال در حوزه بهداشت انجام شده کم‌نظیر است و امیدوارم این مهم در دولت آینده نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار