کرمان؛

تعامل با دنیا زمینه ساز اشتغال و صادرات در کشور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر تعداد تخت‌های شهرستان جیرفت را به ۲ و نیم برابر برسانیم به متوسط کشوری رسیده‌ایم.

نیاز جنوب کرمان به ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع مردم در مسجد الرسول(ص) شهر جیرفت با اشاره به اینکه 37 سال پیش اولین باری بود که به جیرفت سفر کردم اظهارداشت: در سفر به منطقه اطلاعات زیادی کسب کردیم و کارهای زیادی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه جنوب کرمان محروم ترین نقطه در کشور است گفت: متاسفم بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب، چنین منطقه محرومی وجود دارد و به دلیل عقب‌ماندگی‌هایی‌ که این منطقه دارد، می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به آن شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه سه بیمارستان در سه ساله اخیر در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است گفت: در همه شهرهای جنوب بیمارستان داریم بجز فاریاب که کلنگ آن در هفته آینده زده می‌شود.

وی با بیان اینکه جیرفت یکی از نقاطی است که محرومیت زیادی دارد و باید به آن توجه شود تصریح کرد: امیدوارم در ساخت بیمارستان در این منطقه به متوسط کشوری برسیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه اگر تعداد تخت‌های این شهرستان را به 2 و نیم برابر برسانیم به متوسط کشوری رسیده‌ایم، تصریح کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی در این منطقه را باید به هزار و 500 تخت برسانیم.

وی با بیان اینکه 159 خانه بهداشت در سه و نیم سال گذشته  به 331 مورد رسیده است افزود: 11 مراکز جامع خدمات سلامت به 75 مرکز رسیده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه 5 پایگاه اورژانس این منطقه به 29 پایگاه رسیده است گفت: در حوزه سلامت کارهای زیادی باید انجام شود که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار