اصفهان؛

اعلام ویژه برنامه های کمیته امداد اصفهان در ماه شعبان

امسال همانند سال های گذشته فعالیت کمیته امداد در مساجد، مکان های برگزاری مراسم ودفاتر کمیته امداد به منظور جذب حامی برای ایتام، فرزندان محسنین و بیماران صعب العلاج آغاز کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه درراستای بهره برداری از ظرفیتهای معنوی پیش رو درایام  شعبانیه فعالیت های این نهاد آغاز شده افزود:  تقویم اجرایی جذب حامیان، جمع آوری  نذورات و صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج)  در پایگاه  های سراسر استان آغاز شده است.
 
عبد الرزاق میرزایی اظهار کرد: با بهره مندی از ظرفیت مساجد فعال ، مهدیه ها ، حسینه ها ، مصلی ها و سایر محافل و  مراکز برگزار کننده مراسم اعیاد شعبانیه  خصوصا جشن های  شب و روز نیمه شعبان می توان اقدامات اولیه استقرار صندوق و جمع آوری  صدقه  برای سلامتی آقا امام زمان (عج)  را اجرا کرد.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی اصفهان در خصوص هماهنگی با دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به منظور استفاده  از ظرفیت روحانیون زکات، مساجد ، مبلغین دینی ، مداحان و خطبا  بستر مناسب حضور آنان را به منظور بیان اهمیت و جایگاه  صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و ایجاد پایگاه جذب حامی فراهم کرده ایم.
 
وی با این که تعاملات لازم با سازمان ها  و نهاد ها برقرار شده افزود:  تعامل با اداره ها ، نهادها ، سازمان ها ، مدارس ، اصناف و بازاریان به منظور فرهنگ سازی، توسعه  طرح و مشارکت آنها برقرار شده است.
 
میرزایی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن آشنایی با این طرح ها فرم ثبت نام را تکمیل و مساعدت های مادی و معنوی خود را جهت سلامتی یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) به ایتام و خانواده های نیازمند تحت حمایت اهداء کنند.
 
وی در پایان عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند به روش های مختلف از جمله پرداخت الکترونیکی صدقه از طریق شماره گیری کد#031*8877*  کمک های خود را به نیازمندان اهداء کنند.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.