اصفهان؛

ضرورت التزام مسوولان نظام به رعایت خصایص دولت کریمه مهدوی

نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان گفت: وضعیت کنونی کشور در شان منتظران مهدوی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی،  درجلسه شورای اداری کاشان در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت :بعضي فراموش کردند ما که بودیم، کجا بودیم و به کجا می رویم و متاسفانه رفتاری در شان آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ندارند.

وی با تاکید براینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی این نظام را برگرفته از کتاب، سنت،  وحی و سیره نبوی به عنوان الگو و نسخه بدل حکومت ولی عصر ارواحناله الفداه محقق کرد افزود :هدف امام راحل از تحقق انقلاب اسلامی الگوسازی  قبل از حکمت امام زمان عجل الله تعالی و فرجه الشریف است.

به‌گفته‌وی، رسالت مسوولان ما بر این اساس و توجه به منش منتظران واقعی ظهور در رفتار، گفتار، کردار، روش و تامین امر معیشت و زندگی سنگین است.

امام جمعه کاشان تدبیر لازم برای مدیریت نظام را تاکیدکرد و گفت :همه باید بدانیم نکته هدف آخرت است و همه ما رفتنی هستیم همانطور که نسل اول انقلاب به شهادت رسیدند ما هم خواهیم رفت و در برابر کار و عمل خود در این نظام جوابگو خواهیم بود.

آیت‌الله نمازی،با تاکید بر تلاش درراستای الگوگیری از حکومت مهدوی در رفتار فردی،  اجتماعی،  اجرایی،  اداری و مدیریت اجتماعی افزود :التزام به خصایص دولت کریمه برای همه مدیران و مسوولان ضروری است.

وی تصریح‌کرد :دولتی که عامل و علت عزت و اقتدار اسلام و مسلمانان است، دولتی که عامل ذلت فرهنگ و تفاخر منافقین در افکار عمومی نشود، عمل به اهداف اسلام در اعمال مردان و زنان و دعوت همگان به توحید و نبوت و ولایت در خدمت از جمله خصوصیات دولت کریمه برای مسوولان و مدیران است.

به‌گفته‌وی،واژه انتظار برای منجی عالم بشریت و استقرار حکومت مهدوی به معنای آمادگی کامل و لازم برای ظهور است.

عضو خبرگان رهبری،  با اشاره به فضایل عظیم الشان ماه پربرکت شعبان المعظم و استفاده از ظرفیت معنوی کثیر این ماه بویژه شب نیمه شعبان و درک احیای این شب نورانی و بی نظیر گفت :انتظار می رود با یاری حضرت ولی عصر ارواحناله الفداه بتوانیم از منتظران واقعی باشیم

آیت‌الله نمازی در پایان اظهارداشت: افضل اعمال انتظار فرج است.
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.