سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با بیان راه اندازی سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی گفت: این سامانه تن‌ها مرجع رسمی تصدیق مجوزهای پروانه، پایانکار، عدم خلاف و استعلامات ادارات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛یاسر اسدپور اظهار کرد: شهرداری همواره سعی داشته که با ارائه خدمات متنوع و کنترل عوامل مختلف از مراجعات شهروندان به شهرداری بکاهد و این مهم را به واسطه توسعه خدمات غیرحضوری از طریق اینترنت انجام می‌دهد.

وی افزود: یکی از مواردی که در این بخش مورد توجه قرار گرفته طراحی و تولید سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی است.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با بیان اینکه این سامانه گامی مهم در تحقق شهرداری الکترونیک است، گفت: با بهره برداری از این سامانه هم اکنون تمامی شهروندان، ادارات، بانکها، دفاتر اسناد رسمی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک شهروندان (esup.urmia.ir) با وارد کردن شناسه‌های الکترونیکی مندرج در گواهی‌های صادره از صحت اطلاعات گواهی اطمینان حاصل کنند.

اسدپور تصریح کرد: این سامانه تن‌ها مرجع رسمی تصدیق مجوزهای پروانه، پایانکار، عدم خلاف و استعلامات ادارات است که با استفاده از آن تصدیق و اطمینان از صحت گواهی‌های الکترونیکی صادره توسط سیستم با وارد کردن کد الکترونیکی قابل رهگیری است.

وی ادامه داد: برای سهولت کار و رفاه شهروندان اپلیکیشن اندروید این سامانه نیز بر روی سایت urmia.ir قابل دانلود است.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: سازمان آمار و فناوری اطلاعات امسال برنامه‌های زیادی برای توسعه خدمات الکترونیکی پیش بینی و هدف گذاری کرده که همه آن‌ها در راستای کاهش مراجعات به شهرداری، کاهش ترافیک و هزینه‌ها و رفاه حال همشهریان است و با توجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت امیداوریم بتوانیم طیف وسیعی از کار‌ها در سال ۹۶ به صورت الکترونیکی و غیرحضوری پس از اطلاع رسانی و ارائه آموزش‌های لازم انجام شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.