دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: تعامل با لبنان موجب انتقال تجربیات تربیتی دوسویه در حوزه دانش آموزان می‌شود.

انتقال تجربیات تربیتی در حوزه داش آموزی با حزب الله لبنان
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست مشترک نمایندگان حزب الله لبنان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با موضوع هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص راه کارهای توسعه همکاری‌های دو جانبه جهت تربیت نسل انقلابی و مبارز با حضور حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و نمایندگان حزب الله لبنان صبح امروز در محل دفتر مرکزی برگزار شد.
 
در این نشست علامتی با بیان اینکه اتحادیه خود را پرچمدار جمهوری اسلامی ایران می‌داند، گفت: برنامه‌هایی با سایر کشورهای دنیا انجام دادیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به نقش حزب الله لبنان، تعامل با این منطقه جزو اولویت‌های ما قرار گرفته و مقام معظم رهبری در دیدار ۹۵ فرمودند«حزب الله مثل خورشیدی می‌درخشند».
 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی تصریح کرد: جمع امروز در فعالیت‌های دانش آموزی به ایفا نقش می‌پردازند و از اهداف امروزی ما انتظار تجربیات و فعالیت‌ها تربیتی و دانش آموزی در یک فرآیند نیروی رسمی با رویکرد تربیت سیاسی و انقلابی است.
 
وی افزود: اتحادیه به عنوان یک تشکل با چهار دهه فعالیت انقلابی فعالیت تربیتی حزب الله را در زمینه دانش آموزی دنبال می‌کند.
 
علامتی بیان کرد: انتقال این پیام جنبش دانش فعال و پویا است و هدف آن را اتحاد و انسجام همه عناصر عدالت خواه قرار داده است.
 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد: انتخاب ایام نیمه شعبان این پیام را دارد که سربازان حضرت روح الله و رهبر با تشکیل جبهه جهانی مبارز، با استکبار می‌توانند آرمان آزادی قدس و نابودی اسرائیل را ذیل آرمان مهدوی محقق کند.
 
وی تصریح کرد: این ارتباط‌های دوسویه نیز برای ما و لبنان الهام‌بخش بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار