آتش سوزی سنگین منزل مسکونی واقع در باغ فردوس سمنان با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : در پی تماس شهروندی با سامانه 125 در روز گذشته مبنی بر آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در کوچه بیستم عسجدی ، ستاد فرماندهی سازمان بی درنگ مامورین ایستگاه شماره 1 و 2 سازمان آتش نشانی را به طور همزمان همراه 3 خودرو و 9 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام کرد.
 
مهار آتش سوزی منزل مسکونی در سمنان + تصاویر 

وی افزود : پس از حضور تیم عملیاتی در محل حادثه مشاهده شد که در طبقه آخر ساختمانی 4 طبقه دود و شعله بسیار زیادی خارج می شود که آتش نشانان بلافاصله به دو گروه پیشگیری و اطفائی تقسیم شده که گروه اول اقدام به ایمن سازی محل و قطع برق و گاز ساختمان نموده و ساکنین طبقات را به محل ایمن هدایت کردند و از گسترش حریق به سایر منازل و نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

اسمعیل پور تصریح کرد : سپس گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و آب خودروئی و بستن دستگاه تنفسی خود را به کانون حریق که آشپزخانه منزل بوده رسانده و حریق را مهار و خاموش کردند.
 
مهار آتش سوزی منزل مسکونی در سمنان + تصاویر 

وی در ادامه افزود : متاسفانه در این حادثه مردی 50 ساله دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شده بود که به مراکز درمانی انتقال داده شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در پایان با اشاره به این که خسارت سنگینی به این منزل وارد شده است گفت : علت وقوع این حادثه احتیاج به کارشناسی دارد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.