رئیس دفتر فناوری ؛کارآفرینی و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:نوآوری و ایده‌پردازی نخستین گام در اشتغالزایی و کارآفرینی است.

نوآوری و ایده‌پردازی نخستین گام در اشتغالزایی و کارآفرینی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کیهان‌ور رئیس دفتر فناوری ؛کارآفرینی و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تبریز در نشست کارآفرینی و ایده‌پردازی در حوزه سلامت گفت:نوآوری و ایده‌پردازی نخستین گام در اشتغالزایی و کارآفرینی است.
 
وی نگاه به درون و منابع داخلی  را مهمترین مؤلفه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: دانشجویان بهترین سرمایه‌های انسانی برای برندسازی و ایده‌پردازی هستند.
 
 رئیس دفتر فناوری ؛کارآفرینی و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تبریز در عین حال تاکید کرد:مراکز پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه‌ها باید در عملی کردن و پردازش ایده‌ها و تامین منابع فکری و مادی ایده‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.
 
مشاور فناوری و تجاری‌سازی ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به رشد علمی و پژوهشی در کشور یادآورشد:هم اکنون  با راه‌اندازی دفتر فکت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و ایده های بسیاری پردازش و وارد فاز اجرا شده است.
 
وی اشتغالزایی مولد و پایدار را جز با توجه به نیروهای خلاق و با استعداد در داخل کشور ناممکن عنوان کرد و گفت:دانشگاه‌ها مهمترین نقش را در اشتعال‌آفرینی و برند‌سازی دارند.
 
کیهان‌ور، تجاری‌سازی ایده‌ها را در راستای درآمدزایی کشور موثر عنوان کرد و افزود:با اندک حمایتی می‌توان حضور سازنده‌ای  در مجامع جهانی داشت.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.