چهارمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی از روز گذشته بطور رسمی در شهر باکو آذربایجان محل برگزاری مسابقات آغاز شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ چهارمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی از روز گذشته (22 اردیبهشت) رسما در شهر باکو آذربایجان محل برگزاری مسابقات آغاز شد که چهار ورزشکار و یک مربی کرمانشاهی نیز در 2 رشته ورزشی این رقابت ها حضور دارند و آماده کسب افتخار برای ورزش کشور هستند.

حدود پنج هزار ورزشکار از 57 کشور اسلامی طی 10 روز با یکدیگر در 20 رشته ورزشی با هم رقابت می کنند تا در نهایت روز اول خرداد رتبه بندی کشورهای برتر مشخص شود.


کاروان ورزشی ایران نیز با بیش از 300 ورزشکار در رشته های مختلف در چهارمین دوره مسابقه های همبستگی کشورهای اسلامی حضور خواهد داشت.


سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن 68- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم رشته کاراته و شهنام نظرپور در رشته شیرجه چهار ورزشکار کرمانشاهی حاضر در چهارمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی هستند.


پگاه زنگنه قهرمان اسبق کاراته بانوان جهان نیز به نمایندگی از مربیان کرمانشاهی و به عنوان یکی از مربیان تیم ملی کاراته بانوان ایران در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارد.

البته پیش از این قرار بود که سالار غلامی بوکسور کرمانشاهی نیز به عنوان نماینده وزن 91 کیلوگرم ایران در این رقابت ها حضور پیدا کند ولی با نظر کادر فنی، در لحاظ آخر محمد عزیزی جایگزین وی شد.

کاراته کاهای کرمانشاهی تیم ملی پیش از عزیمت به باکو، در گفت و گوهای جداگانه با ایرنا به آخرین وضعیت آمادگی خود اشاره و ابراز امیدواری کردند که دست پر مسابقات را ترک کنند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.