فرمانده نیروی انتظامی فارس از انهدام باند و شبكه قاچاق بین المللی مواد مخدر و كشف 400 كیلوگرم هروئین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک شبکه و باند تهیه و توزیع بین المللی مواد مخدر به سرکردگی شخصی به هویت "س- م" در استان های سیستان وبلوچستان، هرمزگان، تهران، البرز و کرمانشاه و ارسال محموله های فوق به یكی از كشورهای همسایه مطلع شدند.

 سلطان هروئین در چنگ پلیس/انهدام باند بین المللی قاچاق مواد مخدر
وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفت و با انجام یکسری کارهای پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه همه محور های ورودی و خروجی استان تحت کنترل قرار گرفته که در نهایت یک دستگاه خودرو تریلی بونکر دار در جاده خروجی شیراز (دشت ارژن) شناسایی و توقیف شد.
سلطان هروئین در چنگ پلیس/انهدام باند بین المللی قاچاق مواد مخدر 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی دقیق از خودرو تریلی بونكر دار 400 كیلوگرم هروئین كه به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، كشف شد، در این راستا یک دستگاه خودرو ال90 كه به عنوان اسكورت محموله مواد مخدر عمل می كرد نیز توقیف و سرشبکه باند به همراه همدستش و راننده تریلی دستگیر شدند.
 
سردار گودرزی افزود: این فرد كه به "سلطان هروئین" معروف شده بود، پارسال نیز اقدام به قاچاق مواد مخدر كرده و در این راستا مأموران یك تن و 400 كیلوگرم هروئین كشف ولی آن زمان متواری شده بود.
سلطان هروئین در چنگ پلیس/انهدام باند بین المللی قاچاق مواد مخدر
انهدام 9 باند مواد مخدر و كشف 4 تن و 500 كیلوگرم انواع مواد مخدر
سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال در سطح استان فارس، 4 تن و 500 كیلوگرم انواع مواد مخدر كشف، 124 دستگاه خودرو توقیف و در این رابطه 2 هزار و 434 نفر متهم دستگیر شده اند.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگه 4 روز دیگه با پول نیان بیرون خوبه!!!! احسنت
آخرین اخبار