امام جمعه گلپایگان گفت: هنرمندان باید در یک جبهه مشخص در رسیدن به هدف در قالب مختلف هنری غبار از چهره کشور بزدایند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمد علاءالدینی  امروز در دیدار با مدیران گروه‌های هنری، فرهنگی و اصحاب رسانه شهرستان اظهارداشت: هنرمندان و اصحاب رسانه در شناسایی و نهادینه کردن ارزش‌های معنوی و فرهنگ مهدویت و انتظار می‌توانند گام‌های مثبتی را بردارند.

وی بیان بیان اینکه گلپایگان یک ظرفیت مناسبی برای استان و کشور است، تصریح کرد: گلپایگان مهد پرورش علما و مراجع دینی است، و به همین سبب نام و آوازه این شهر در جهان  تشیع می‌درخشد، و حفظ عظمت این نام مسؤولیت مردم گلپایگان را دوچندان می‌کند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه به گفته مقام معظم رهبری برای رسیدن به قله های ترقی باید مقصد نهایی را شناخت و دنبال کرد، گفت: نهاد نماز جمعه به دنبال تحقق رسیدن به هدف و مقصد نهائی، که همان فرهنگ معنویت و انتظار است.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی نقطه نظرات اصحاب رسانه برای برنامه ریزی آینده مناسب است، افزود: ماندن در گذشته موجب توقف، و باید از گذشته عبرت گرفته شود، نگاه آرمانی برای تغییر وضعیت و رسیدن به آینده مطلوب مناسب نیست، با استفاده از نگاه معنوی و دینی و ارزشی زمینه ساز آبادانی و پیشرفت باشیم.

علاءالدینی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌ها باید در حل مشکلات اولویت بندی کنیم، افزود: انتظارات و توقعات باید با واقعیت‌ها نزدیک و هم‌خوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نهاد نماز جمعه یک نهاد هماهنگ کننده و نخ تسبیح است، بیان داشت: باید  در حوزه زیر ساختی کشور هنرمندان کمک کننده باشند، تضعیف خیانت، توجیه حماقت و تکمیل رسالت است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به جبهه عمل کردن، مد نظر مقام معظم رهبری، افزود: با هنر می‌توان غبار از چهره‌ کشور زدود و هنرمندان در یک جبهه مشخص در رسیدن به هدف در قالب مختلف هنری رویکرد آنان باید کمک کردن به ساخت کشور باشد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ غنی شهرستان و در بعد تعمیق و ترویج باید دلسوزانه عمل کنند و هدف تخریب و تضعیف اشخاص نباشد، رعایت کرامت و منزلت اصحاب هنر و رسانه بسیار مهم است و این اعتماد سازی باید در عمل ثابت شود.

در ادامه این نشست مدیران گروه‌های هنری به مشکلات پیرامون کار خود پرداختند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار