معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: بالغ بر 260 هزار نفر از جمعیت 362 هزار نفری شهرستان که براساس آخرین شمارش نفوس و مسکن در سال 95 ثبت شده، از حوزه صنعت و کارآفرینی امرار معاش می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای تسهیل فضای کسب و کار را تلاش کرده و در سطح شهرستان کاشان در حوزه کار نگرانی خاصی نداریم و با کارفرمایانی مواجه هستیم که تقاضای کارگر جدید را دارند.

وی افزود: عمدتا آمار بیکاری در کاشان مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی است که شرایط دلخواه کار آنها با جریان کارگری شهر منطبق نمی باشد.

وی ادامه داد: دولت برای حل مشکلات کار فارغ التحصیلان بدنبال توسعه رشته های فنی و حرفه ای است تا مهارت های دانش آموختگان در راستای نیازهای جامعه در واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی کسب شود.

فرماندار کاشان اظهار کرد: در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی از 16 هزار میلیارد تومانی که دولت در سال گذشته به آن اختصاص داد سهم استان اصفهان یک هزار میلیارد بود که حدود 25 درصد آن برای واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان مصوب گردیده است.

مومنیان گفت: بالغ بر 25 درصد مصوبات استان اصفهان برای 259 واحد اقتصادی کاشان بوده که 228 میلیارد و 158 میلیون تومان برای 174 واحد صنعتی و 85 واحد کشاورزی بود که تاکنون 71 میلیارد تومان آن برای 74 واحد پرداخت شده است.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.