نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردان و زنان غیور خطه شیخ صفی مظهر سخت کوشی و نجابت و حسینی بودن و ابوالفضلی بودن هستند.

رییسی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام در بدو سخنان خود در مصلی اردبیل با سلام و درود بر خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران گفت: مردان و زنان غیور خطه شیخ صفی مظهر سخت کوشی و نجابت و حسینی بودن و ابوالفضلی بودن هستند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز مهمترین مولفه قدرت در نظام اسلامی ما مردم و به ویژه جوانان بابصیرت هستند و آنچه سایه جنگ را از ما دور کرد شما مردم بودید نه قراردادها.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال و معیشتی مردم آنچه شاهدش هستیم در شان توانمندی نظام اسلامی و شایستگی های مردم ما نیست.

وی گفت: حق شهروندی نمایش نیست که از آن پرده برداری کنند بلکه آن است که جوان ما بتواند به سهولت شغل مناسب خود را بیابد.

رییسی افزود: محصول کشاورز باید تضمین شود سرزمین پربرکت و پرمحصولی مثل مغان و کشاورزان آن قدر دانسته شود، زنان توانمند باید بیمه شوند و مورد حمایت دولت قرار بگیرند.

وی گفت: راه آهن اردبیل از حقوق حقه مردم اردبیل است و دولت مکلف است بدون منت و با حفظ کرامت به خواست مردم جواب دهد.

وی خطاب به دولتمردان گفت شما اگر به خواست و نقد مردم توجه نکردید روزی سخن اعتراض مردم را متوجه خواهید شد که دیر شده است، ما نباید کسی را که از دولت نقد می کند با کلمات نامناسب خطاب قرار دهیم و منتقدان را به تمسخر بگیریم، ما در جمع مردم دشمن شناس و دشمن ستیز اردبیل اعلام می کنیم امروز مردم از کوچک شدن سفره خود راضی نیستند و مسئولان دولت باید به این موضوع توجه کنند.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر تو آقای ریبسی