کشته شدن یک شهروند اردنی در فلسطین اشغالی موجب پیدایش درگیری لفظی میان دولت اردن و رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه خبری المیادین، یک شهروند 57 ساله اردنی پس از انجام عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی و هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست، به ضرب گلوله نیروی پلیس این رژیم به شهادت رسید.

لوبا السمری، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: عامل حمله با چاقو به نیروی پلیس اسرائیل در منطقه باب السلسله شهرک قدیمی در قدس شرقی، اردنی الاصل و 57 ساله بوده و هفته گذشته با روادید توریستی وارد اسرائیل شده بود.

از سوی دیگر، محمد المؤمنی، سخنگوی دولت و وزیر اطلاع رسانی اردن در بیانیه ای اعلام کرد: اسرائیل مسئول تیراندازی به شهروند اردنی در قدس شرقی و به شهادت رسیدن وی است.

وی افزود: وزارت خارجه اردن از طریق سفارت خود در تل آویو، جزئیات به شهادت رسیدن "محمد عبدالله سلیم الکسجی" را برای درک شرایط و ابهامات آن بررسی می کند.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به مسئول دانستن اسرائیل در کشته شدن شهروند اردنی از سوی دولت اردن را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: موضع دولت اردن در خصوص این حادثه را شنیدیم. دوربین‌ها تصاویر محل حادثه را ثبت کرده‌اند و جزئیات اقدام شهروند اردنی برای چاقو زدن روشن است.

نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی افزود: زمان آن رسیده که اردن این بازی دوگانه را خاتمه دهد. همانطور که اسرائیل حملات تروریستی در اردن را محکوم می‌کند، اردن نیز باید «حملات تروریستی» علیه اسرائیل را محکوم کند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار