مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.

بسیج ، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پیامی هفته بسیج و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله رحمن الرحیم
بسیج به معنى حضور و آمادگى در همان نقطه‌اى است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا له فداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است (مقام معظم رهبری)
سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش 20 میلیونی) در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، بر همگان مبارک باد.
حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر، استان ایلام تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/با

پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.