فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج محور وحدت است و زیباترین محور وحدت در زلزله سرپل‌ذهاب شکل گرفت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار بهمن ریحانی صبح امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی در سرپل‌ذهاب اظهار داشت: در کنار تلخی‌هایی که در زلزله شاهد بودیم، لحظه‌های شیرین نوع‌دوستی و همدردی و کمک ملت ایران به جغرافیای زلزله صحنه‌های زیبایی در آن حادثه تلخ بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، بزرگترین عامل و رمز پیروزی ملت در تمام صحنه‌های انقلاب را وحدت عنوان کرد و گفت: زیباترین محور وحدت را در زلزله سرپل‌ذهاب دیدیم در جغرافیایی هستیم که شیعه، اهل تسنن و اهل حق در کنار هم زندگی می‌کنند و در این زلزله همه بدون توجه رنگ و قوم و زبان به هم کمک کردند.

سردار ریحانی بیان داشت: در این حادثه اهل تشیع به کمک اهل تسنن و آنها به کمک شیعه‌ها و اهل حق آمدند و خداوند به این برکت و یکپارچگی و وحدت نگاه کرد و به امید خدا روزهای آینده برای این ملت روزهای زیباتری خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مردم مقاوم دین خود را در انقلاب و سالهای دفاع مقدس به خوبی ادا کردند، از همه آنهایی که قدمی برای این مردم برداشتند، قدردانی کرد و یادآور شد: همه ارگان‌ها تمام توان خود را برای خدمت به مردم پای کار آوردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، افزود: بسیج مظهر وحدت است و در زلزله نیز ۱۴ هزار از نیروهای گروه‌های جهادی از همان ساعات اولیه از سراسر کشور به این مناطق آمدند و صحنه‌هایی زیبا از وحدت در قالب تفکر بسیج شکل گرفت.

 

انتها ی  پیام/ز

حضور  ۱۴ هزار  نیروهای گروه‌های جهادی در زلزله کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.