اراک؛

آغازثبت نام متقاضیان حج تمتع در استان مرکزی

ثبت نام متقاضیان حج تمتع در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛دلپاک مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: آن دسته از متقاضیانی که اولویت ثبت نام آنها تا 31  شهریور 85 بوده و ودیعه گذاری خود را تا مبلغ  10 میلیون تومان  تکمیل کرده اند از امروز به مدت 5 روز می توانند با مراجعه به مدیران کاروان های این استان نسبت به ثبت نام افدام کنند.
 
دلپاک افزود:  متقاضیانی هم که اولویت ثبت نام آنها تا 30 آبان 85 است از 30 اردیبهشت می توانند با مراجعه به مدیران کاروان ها  و در صورت خالی بودن ظرفیت کاروان برای  ثبت نام  اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: برای حج تمتع استان امسال استان مرکزی10 کاروان اختصاص یافته که از این تعداد 7 کاروان به شهرستان اراک، یک کاروان برای خمین، یک کاروان برای ساوه و یک کاروان هم بصورت مشترک برای محلات و دلیجان در نظر گرفته شده است که از این 10کاروان، 4 کاروان مدینه قبل و 6  کاروان هم مدینه بعد می باشد.
 
مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد : حداقل هزینه کاروان های حج تمتع استان مرکزی 12 میلیون و 100 هزار تومان و حداکثر هزینه 14 میلیون و 70 هزار تومان است که با پیگیرهای انجام شده و مساعدت بانک ملی مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان تخفیف صورت گرفته است.
 
 اعزام کاروان های حج تمتع از اوایل مرداد ماه در کشور آغاز می شود.
 
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.