استاندار فارس گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نشان از اقتدار ملت ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد علی افشانی استاندار فارس در گردهمايی فرمانداران و بخشداران استان که با حضور معاون سياسی وزير کشور برگزار شد  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مردم در انتخابات گفت: با توجه به شرايط متلاطم منطقه خاورميانه، امنيت و آرامش پس از انتخابات نياز جامعه است و رای مردم پشتوانه ملی و بين المللی است.

افشانی با بیان اینکه باید به نمايندگان فرمانداران و بخشداران حاضر در شعب اخذ  رای آموزش های لازم را ارائه داد افزود: آنان بايد بر قوانين توجه  کافی  شود تا در صورت لزوم بتوانند با صداقت و شجاعت عمل کنند.
 
وی با توجه به طولانی بودن زمان رای گيری و احتمال خستگی نيروها، فرمانداران و بخشداران بیان کرد: بايد نيرو های جايگزين و آموزش ديده در محل انتخابات حضور داشته باشند تا در صورت نياز از آن ها استفاده شود.

استاندار فارس  با اشاره به لزوم جلوگيری از امنيتی شدن فضای شهرها  در زمان انتخابات خطاب به فرمانداران  تصریح کرد: نبايد اجازه داد  فضای انتخابات امنيتی شود.

افشانی انتخابات را يک فرصت مناسب برای تقويت نهاد های اجتماعی دانست و ادامه داد: تا زمانی که در کشور احزاب قدرتمند شکل نگيرد قدم گذاشتن در مسير توسعه غير ممکن است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار