ساری،

کشف اقلام مسروقه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی در نور

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو سارق مغازه و کشف بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسروقه در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی افزود: در راستای مقابله با سرقت و برخورد با سارقان، ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک افرادی در امر فروش لوازم و تجهیزات خودرویی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی دو تن از سارقان سابقه دار، آنان را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات دریافتند، این افراد در پوشش توزیع کننده لوازم و تجهیزات خودرویی وسايلي شامل اگزوز ، قفل و يراق آلات خودروها را با قيمت غير واقعي و پایین تر از قیمت بازار به متقاضیان عرضه مي کنند.

سرهنگ پهلوانی گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات با هماهنگي قضائي در عملياتی موفق ضمن دستگیری سارقان در بازرسی از مخفیگاه آن ها مقادير زيادي تجهیزات خودرویی مسروقه به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: متهمان در تحقيقات و بازجویی های فنی پلیس به سرقت لوازم خودرو با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت نیسان از یک واحد صنفی در شهرستان قائم شهر اعتراف کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.