مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت: تمام تمرکز کارلوس کی روش روی حضور قدرتمندانه تیم ملی در جام جهانی است اما در مورد تمدید قرارداد وی پس از این رقابت ها تصمیم می گیریم.

ساکت: پس از جام جهانی در مورد تمدید قرارداد کی روش تصمیم می گیریم/ باشگاه های فعال در فوتبال بانوان 2 درصد تخفیف می گیرندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمدرضا ساکت درباره پول های بلوکه شده ایران در فیفا بیان کرد: ما پول‌هایی را از فیفا و ای‌اف‌سی طلب داریم. با برنامه‌ریزی تاج بخشی از این پول ها آزاد شده و در اختیار داوران و تیم هایی که در جام جهانی 2014 نماینده داشتند، قرار گرفته است. از بانک های سوئیس پول گرفته ایم اما پول هایی که در بانک های مالزی است، همچنان بلوکه مانده است. البته با کمک های وزارت امور خارجه تلاش می کنیم این پول ها هم آزاد شود.

وی درمورد لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: نگاه کی روش همیشه رو به جلو بوده است و با تلاش های وی شاهد ورود مغزها و متخصصان بوده ایم. بازیکنانی داشتیم که ایرانی بودند، اما در خارج از کشور زندگی می‌کردند که این بازیکنان به تیم ملی اضافه می‌شوند. این رویکرد خوب بوده و مدعی هستیم ورود مغزها را در فوتبال داشته‌ایم.

ساکت درباره تکلیف ادامه همکاری مربیان ایرانی در تیم ملی و وضعیت نقل و انتقلاتی باشگاه ها گفت: تاج این مسائل را پیگیری می کند.

مدیر تیم های ملی فوتبال ایران درمورد بازنشسته شدن کارلوس کی روش پس از جام جهانی و تمدید نشدن قرارداد وی در آن زمان بیان کرد: کی‌روش به قراردادش متعهد است و برای حضور قدرتمند در جام جهانی تلاش می‌کند. فدراسیون فوتبال هم به همین دلیل از کی روش سپاسگزاری می کند. در حال حاضر زمان بحث کردن برای قرارداد کی روش نیست.

وی در مراسم اهدای اقلام ارسال شده فیفا برای بانوان فوتبالیست ایران، گفت: توسعه فوتبال بانوان، یکی از اهداف اساسی فدراسیون فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفاست. رویکرد اساسی فدراسیون فوتبال توجه به لیگ بانوان و باشگاه‌هاست. لازم است که تیم های بیشتری در لیگ فوتبال بانوان شرکت کنند. برهمین اساس قرار است طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، یک رده به بازی‌های بانوان اضافه شود. ضمن اینکه در رده جوانان مسابقات منطقه‌ای به صورت منتخب برگزار می شود.
 
ساکت افزود: در راستای آموزش بانوان قرار است یک کارشناس و مشاور خانم 30 روز در اختیار بانوان فوتبالیست ایران قرار گیرند. مدرسان نروژی به ایران آمدند و باید فوتبال و فوتسال بانوان غنای بیشتری یابد. یک بخش از این اقدامات، بحث تجهیزات و سخت‌افزار است. امروز از توپ ها و البسه هایی که  فیفا برای تیم های بانوان کشورمان در نظر گرفته بود، رونمایی شد و این اقلام به تیم های لیگ برتر باشگاهی بانوان تحویل داده می شود.
 
وی درباره مبلغ ورودی تیم های لیگ برتری فوتبال بانوان اشاره کرد: قرار است به تیم هایی که در لیگ برتر بانوان حضور دارند، 2 درصد تخفیف داده شود. هر باشگاهی که در لیگ برتر یا لیگ دسته یک بانوان سرمایه‌گذاری کند، دو درصد از ورودیه باشگاهش که رقم قابل توجهی هم به حساب می‌آید تخفیف خواهد گرفت تا بتواند در فوتبال بانوان از آن استفاده کنند. حتی بسته های تشویقی و ظرفیت تبلیغاتی برای حامیان مالی تیم های بانوان در نظر گرفتیم. در کل توجه به بابشگاه ها سبب افزایشس قدرت تیم ملی فوتبال بانوان می شود.

مدیر تیم های ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: خیرین وارد ورزش شده اند و وزارت ورزش هم از آنها خوب حمایت می کند. با 18 تیم ملی بودجه 45 میلیاردی داریم، در حالی که چین سال گذشته 40 میلیون دلار بودجه داشت که امسال به 120 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار